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Buchbeiträge

Thomas Foscht Retailing in the AI and post-covid era, in: Philip Kotler und Sadia Kibria (Hrsg.): Big Bang Marketing 2021, pp. 435-438.
René H. Kerschbaumer
Thomas Foscht
Andreas B. Eisingerich
 

Smart Services and the Rise of Access-based Consumption in: Manfred Bruhn, Karsten Hadwich (Hrsg.): Smart Services, Forum Dienstleistungsmanagement, Band 2, Wiesbaden, 2022, S 179-207

Thomas Foscht
Marion Brandstätter
René H. Kerschbaumer

 

Blue Tomato: Internationalization of a Multichannel Retailer in: Michael Levy, Barton Weitz, Dhruv Grewal (Hrsg.): Retailing Management, 11th edition, New York, forthcoming

Thomas Foscht Digitalisierung und Kundenvertrauen aus Sicht des Marketings in: Patrick Leyens, Iris Eisenberger, Rainer Niemann (Hrsg.): Smart Regulation, Mohr Siebeck, Tübingen, 2021, S 53-55
Thomas Foscht
Cesar M. Maloles
Comparing the Impact of Covid-19 on why Buyers do not return unwanted Products in: 28th Recent Advances in Retailing and Consumer Science (RARCS) Conference (Hrsg.): Recent Advances in Retailing and Consumer Science, Italy, 2020
Thomas Foscht
René Kerschbaumer
Neue Lebenswelten - Smart City and Zero Ownership in: Thomas Foscht, Dirk Morschett, Hanna Schramm-Klein, Bernhard Swoboda (Hrsg.): HandelsMonitor: Megatrends 2030+, Der Handel auf dem Weg in ein neues Zeitalter, Frankfurt, 2020, S 191-209

Thomas Foscht
Heike Krug-Leitold
Marion Brandstätter

Consumers´ Strategies to Cope with Crowding-Induced Stress in: P. Rossi (Hrsg.): Marketing at the Confluence between Entertainment and Analytics, Wiesbaden, 2017, S 561-562

Thomas Foscht
Heike Krug-Leitold
Marion Brandstätter

Exploring Consumer Attachment Predispositions and Their Behavioral Effects in: P. Rossi (Hrsg.): Marketing at the Confluence between Entertainment and Analytics, Wiesbaden, 2017, S 847-848

Walter van Waterschoot
Thomas Foscht
Marion Brandstätter
Andreas Eisingerich

Marketing Mix - a Helicopter View in: M. J. Bakcer, M. Saren (Hrsg.): Marketing Theory a student text, Sage, 3. Auflage, London, 2016,  S 199-223

 

Thomas Foscht
Marion Brandstätter

Consumers´ Strategies to Deal With Brand Similarity-Induced Stress in: K. Corcoran (Hrsg.): Abstractband - Workshop des Forschungsschwerpunktes Gehirn und Verhalten, Graz, 2016

Thomas Foscht Marion Brandstätter Bernhard Swoboda

Kommunikation des Herstellers mit dem Handel in: M. Bruhn, F. Esch, T. Langner (Hrsg.): Handbuch Instrumente der Kommunikation. Grundlagen - Innovative Ansätze - Praktische Umsetzungen, Wiesbaden, 2016, S 241-265

Thomas Foscht Marion Brandstätter Jakob Perktold

The Impact of Private Labels´ Image on Retailers´ Brand in: The European Institut of Retailing and Services Studies (EIRASS), Book of Abstracts, Montreal 2015

Thomas Foscht Caesar Maloles Willhelm Reisel Sina Chia

Deconstracting retailer strategies to form a holistic typology in: International Adademy of Business and Economics (IABE): Proceedings, Rome, 2015, 

Thomas Foscht
Marion Brandstätter

Klassische Werbung - Strategien und Instrumente, in: J. Zentes, B. Swoboda, D. Morschett, H. Schramm-Klein (Hrsg.): Handbuch Handel, Springer Gabler, 2. Auflage, Wiesbaden, 2013, S 671-695

Bernhard Swoboda
Thomas Foscht

Käufer- und Konsumentenverhalten, in: Gabler Wirtschaftslexikon, http://wirtschaftslexikon.gabler.de/Definition/kaeufer-und-konsumentenverhalten.html.

Bernhard Swoboda
Thomas Foscht

Internationalisierung des Handels, in: Gabler Wirtschaftslexikon, http://wirtschaftslexikon.gabler.de/Definition/internationalisierung-des-handels.html.

Thomas Foscht
Judith Schloffer

Verweigerung der Kommunikation zur Steigerung der Kundenzufriedenheit? Customer Experience mit Do-not-reply-E-Mails, in: M. Bruhn, K. Hadwich (Hrsg.) Customer Experience: Forum Dienstleistungsmanagement, Springer Gabler, 4. Auflage, Wiesbaden, 2012, S 347-366

Thomas Foscht
Maria Madlberger
Florian Dorner

Informationswissenschaft und Marketing - ein Gegensatz? Das Beispiel des elektronischen Datenaustausches (EDI), in: O. Petrovic, Ch. Schlögl, G. Reichmann (Hrsg.): Informationswissenschaft - Begegnungen mit Wolf Rauch, Böhlau, 1. Auflage,  Wien, 2012, S 119-130
 

Thomas Foscht
Walter van Waterschoot

The Marketing Mix - a helicopter view, in: Michael J. Baker, Michael Saren (Hrsg.): Marketing Theory, 2nd ed., London 2010, S. 185-209

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