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Herausgegebene Bände

Bernhard Swoboda
Thomas Foscht
Hanna Schramm-Klein
"Handel und Internationales Marketing", Springer-Gabler, ab 2008: Tobias Röding: Technology-Oriented Customer Touchpoints in Context of Services in Retailing, 2023
Bernhard Swoboda
Thomas Foscht
Hanna Schramm-Klein
"Handel und Internationales Marketing", Springer-Gabler, ab 2008: Robér Rollin: Essys on congruence theory in marketing, 2022
Bernhard Swoboda
Thomas Foscht
Hanna Schramm-Klein
"Handel und Internationales Marketing", Springer-Gabler, ab 2008: Carolina Sinning: International Strategic Management of Brands and Online Firms, 2022 
Bernhard Swoboda
Thomas Foscht
Hanna Schramm-Klein
"Handel und Internationales Marketing", Springer-Gabler, ab 2008: Anne Fota: Online Shopping Intentions, 2022 
Bernhard Swoboda
Thomas Foscht
Hanna Schramm-Klein
"Handel und Internationales Marketing", Galber-Verlag, ab 2008: Christine Hobelsberger: Restructuring of Food Retail Markets in Countries of the Global South, 2021
Bernhard Swoboda
Thomas Foscht
Hanna Schramm-Klein
"Handel und Internationales Marketing", Galber-Verlag, ab 2008: Amelie Winters: Omni-Channel Retailing. An Analysis of Channel Interdependencies, Integration Services and Specific Marketing Instruments, 2021
Bernhard Swoboda
Thomas Foscht
Hanna Schramm-Klein
"Handel und Internationales Marketing", Galber-Verlag, ab 2008: Katja Wagner: Drivers and Barriers of Consumer Behavior Regarding New Technologies and Digital Channels, 2021
Bernhard Swoboda
Thomas Foscht
Hanna Schramm-Klein

 

"Handel und Internationales Marketing", Galber-Verlag, ab 2008: Florentine Frentz: The Pursuit of Food Well-Being, 2020

Bernhard Swoboda
Thomas Foscht
Hanna Schramm-Klein

 

"Handel und Internationales Marketing", Galber-Verlag, ab 2008: Florian Neus, Event Marketing in the Context of Higher Education Marketing and Digital Environments, 2019

Bernhard Swoboda
Thomas Foscht
Hanna Schramm-Klein

 

"Handel und Internationales Marketing", Springer Gabler Verlag ab 2008: Frederik Nimmermann; Congruency, Expectations and Consumer Behavior in Digital Environments, 2019

Bernhard Swoboda
Thomas Foscht
Hanna Schramm-Klein

 

"Handel und Internationales Marketing", Springer Gabler Verlag ab 2008: Lukas Morbe; International Retailers´ Performance in Host Countries, 2018

 

Bernhard Swoboda
Thomas Foscht
Hanna Schramm-Klein

 

"Handel und Internationales Marketing", Springer Gabler Verlag ab 2008: Matthias Schu; Online Growth Options for Retailers, 2017

 

Bernhard Swoboda
Thomas Foscht
Hanna Schramm-Klein

 

 

"Handel und Internationales Marketing", Springer Gabler Verlag ab 2008: Cathrin Huber; The Corporate Reputation of Multinational Corporations, 2017

Bernhard Swoboda
Thomas Foscht
Hanna Schramm-Klein

 

"Handel und Internationales Marketing", Galber-Verlag, ab 2008: Julia Katharina Weindel: Retail Brand Equity and Loyalty, 2016

Bernhard Swoboda "Handel und Internationales Marketing", Galber-Verlag, ab 2008: Florian Dorner:Advertorials versus klassische Printwerbung - eine Wirkanalyse, 2015

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