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Contributions in Books

  • Smart Services and the Rise of Access-based Consumption, in: Manfred Bruhn, Karsten Hadwich (Hrsg.): Smart Services, Forum Dienstleistungsmanagement, Wiesbaden, 2022, S 179-207 (mit R. Kerschbaumer, A. Eisingerich)

  • Blue Tomato: Internationalization of a Multichannel Retailer, in: Michael Levy, Barton Weitz, Dhruv Grewal (Hrsg.): Retailing Management, New York, 2021 forthcoming (mit M. Brandstätter, R. Kerschbaumer)

  • Blue Tomato: Internationalization of a Multichannel Retailer, in: Michael Levy, Barton Weitz, Dhruv Grewal (Hrsg.): Retailing Management, New York, 2018 (mit M. Brandstätter)
     
  • The Marketing Mix - a Helicopter View, in: Michael J. Baker, Michael Saren (Hrsg.): Marketing Theory a student text, London, 2016, S 199-223 (mit W. van Waterschoot, M. Brandstätter, A. B. Eisingerich)
     
  • Consumers´Strategies to Deal With Brand Similarity-Induced Stress, in: Corcoran, K. (Hrsg.): Abstractband - Workshop des Forschungsschwerpunktes Gehirn und Verhalten, Graz, 2016 (mit M. Brandstätter)
     
  • Exploring Consumer Attachment Predispositions and Their Behavioral Effects, in Rossi, P. (Hrsg.): Marketing at the Confluence between Entertainment and Analytics, Wiesbaden, 2017, S 847-848 (mit H. Krug-Leitold, M. Brandstätter)
     
  • Consumer´s Strategies to Cope with Crowding-Induced Stress, in Rossi, P. (Hrsg.): Marketing at the Confluence between Entertainment and Analytics, Wiesbaden, 2017, S 561-562 (mit H. Krug-Leitold, M. Brandstätter)
     
  • Kommunikation des Herstellers mit dem Handel, in Bruhn, M.; Esch, F.; Langner, T. (Hrsg.): Handbuch Instrumente der Kommunikation. Grundlagen - Innovative Ansätze - Praktische Umsetzungen, Wiesbaden, 2016, S 241-265 (mit M. Brandstätter, B. Swoboda)
     
  • Deconstracting retailer strategies to form a holistic typology, in:International Academy of Business and Economics (IABE) (Hrsg.): Proceedings, Eigenverlag, Rome 2015 (mit C. Maloles, W. Reisel, S. Chia)
     
  • The Impact of Private Labels´Image on Retailers´Brand Image, in: The European Institute of Retailing and Services Studies (EIRASS) (Hrsg.): Book of Abstracts, Eigenverlag, Montreal 2015 (mit M. Brandstätter, J. Perktold)

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